no.51

Sitter och pluggar som en blådåre, eller ja. ja försöker iallafall.
Är snart klar med 3 av 5 arbeten. Känns bra.
Skall försöka göra klart alla arbeten inatt så jag slipper göra nånting mer nu innan studenten,.

Idag har jag vart på torget me Julia, vi sprang runt å kolla på massa grejer och tillslut köpte jag hem en klänning, en "mullvads" grön hahaha, vi stod å kollade på klänningen, och undrade fall den skulle passa mig, & då kmr två tanter fram åh säger "Jaaaa men den är ju assnygg " haha, och kommentarerna bara haglade om hur vacker den va, och speciellt på så unga och snygga kroppar som vi har.  hahaha, heel sköna tanter !
Jag köpte klänningen och förhoppningsvis får jag använda den mycket nu till sommaren när solen tittar fram (:

Senare åkte jag & julia hem te Cornelia, tööösen blir ju hela 18 år ! Grattis te henne :)
Vi käka glasstårta & tjöta som aldrig förr. Riktigt trevligt.

Om nårra timmar ska jag upp till skolan, ska ha engelska snack me läraren om nån shakespeare grejs typ. för att ja ska få G i de himla engelska B , lätt värt. Tills dess hade jag väl tänkt & sitta här åh göra klart allt som ska göras klart (:

Nää, dax åh skriva klart Sweden Vs Rumänien. weeiii......
Adjöken / R,.

Kommentarer
Postat av: Julia Bäck

Mulvardsgrön ahhahah

2010-05-26 @ 12:23:05
URL: http://julihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0