no.49

Dagen har vart usökt asbra!

Började med att jag vakna när min buss skulle gå, men ja tog de lugnt, sket i tid & rum och gjorde iordning mej i den fart jag behövde. tog bussen och åkte till skolan. köpte balbiljetter,. Ja & Junte ska på baaaal :D de kmr bli sååå himla roligt tror jag. skitkul att jonte vill hänga me !!!,. Sen åkte ja buss me hanna hem. För go min söta kusin. riktigt illa, faktikskt, att vi typ aldrig umgås. känns såå jobbigt. :/ men de ska vi försöka ändra på.!

Efter detta åkte jag hem, och pga de ttyp 56 graderna ute, blev de att jag slängde av mej alla kläder, gick ut & däcka på balkongen i solskenet. efter knappt 1 timme fick jag gå in för att inte koka upp. haha. och på den lilla tiden hade ja fått solbränna. helt sjukt. men as gött !,
Jag drog senare & spelade fotboll me lovisa & gänget, o senare på kvällen blev de kvällsdopp med Simpa K-berg, Pükke, Linda & Alida,,. Årets första dopp, kallt, men välditg upppiggande :) !

Nuuuu ska ja sova, håll alla tummar ni har för att jag inte ska missa bussen imorn också..^^ haha

gonatt,  / R,.


Kommentarer
Postat av: Julia Bäck

Låter härligt skicka gärna ett sms nästa gång satt hemma hela kvällen trodde du skulle vara hemma igår.

Härligt med ett dopp!

mvh Julia :)

2010-05-20 @ 14:25:38
URL: http://julihas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0