no.46

Jag har vaxat benen. och jag tänker ALDRIG mer i hela mitt liv, inte ens för pengar, gör de igen.
De va paaaaaaaaaaaaain asså.
Nästa gång jag e sjukt sur eller vansinnig på nått himla pantade mänske ska ja se te åh vaxa han !
Då snackar vi smärta !

I övrigt har min dag vart godkänd. fick reda på att jag kmr få godkänt i en kurs jag tidigare haft ig i, de känns asgött kött ska ja be & få tala om.

hade teckenspråk, som jag förövrigt e mäktigt awesome på ! och sedan blev de promenad & kvällsmat me mina pena goa vänner. mihihihiih

måste helt enkelt också be er kika in på ingen mindre än Simon Kjellbergs blogg : Ohstolarn.blogg.se ( har inte lärt mej hur man länkar...sorry.)

iaf. jag är som sagt nöjd med min dag. och imorn kmr ännu en da me nya möjligheter,. hihi.
då ska ja packa me tanke på att ja ska te rumänien på freda och ännu inte ens öppnad en resväska. fiffigt !

nuu ramlar ögonlockarna ner på mej. helt galet. ginatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0