no.45

Namn: Rebecka Ellen Oskarsson
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inte än.
Längd: 1.69
Skostorlek: haha skamligt, men 40 :b
Hårfärg: ´för tillfället solblekt i alla jordens färger,.
Är du kär i någon: jepp
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jaa, ibland. men ja trivs väldigt bra här me. (=
Vilket shampoo använder du: treeseme lr nått sånt heter de. asgryymt !
Vilken parfym använder du: Escada summer edition 
Vad är du rädd för: Spindlar
Gillar du att tvätta: Nixx,. fast man känner sej himla duktig när man väl gjort de . ;)
Gillar du Berg-och-Dalbana: aa

SENASTE:

Mat: Macka med skinka
Film du hyrde: kmr faktiskt inte ihåg.
Film du köpte: Macken te farsan i julklapp =b
Låten du lyssnade på: Kmr inte ihååg. Nått på bandit (:
Låten du hade på hjärnan: Alias me in flames.
Personen du ringde: Pappa
TV program du tittade på: Spårlöst
Bok du läste: Försoningen
Personen du fick brev av: Pliktvärket
Personen du fick sms av: Bråse

FAVORIT:

Sak att göra: Slappa sönder & hänga me kompisarna.
Sport: Innebandy, snowboard.
Dryck: Coca cola, fanta wildberries & Monster
Kläder: Goa kläääder. Baggy ttyp.
Film: Night at the roxbury . haha fett grym!
Bil: Lamborgini gallardo ofc!

Något annat ni kanske inte visste om mig:

* MÅSTE kolla bakom duschdraperit när jag går på toa.


typ. haha.

Jag blev utamanad av : Alidaclaeson.blogg.se , och jag utmanar nu motherchucker.blogg.se, petronellaclaeson.blogg.se och claracarolina.blogg.se!¨

hihii.
peace öut !  / R,.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha kollar alltid badkaret när jag går på toa!! :D

2010-05-05 @ 17:47:20
URL: http://motherchucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0