no.31

Vilken kväll de blev igåår!
Jag, Albin, David och Ninni va på restaurang, Lilla London, Gööööööör mysig sådan!, vi käkade massa gott
och sen drog vi vidare ut te petronella and the gaaang. Va först på viktoras åh sen deep.
Himla rolig kväll, jag är supernööjd!,.

och just nu sitter jag i sängen min och väntar på herr medvetslös ska vakna upp ur sin djupa dvala typ.
fy gaaaaalet va söt man kan va när man sover!

näää, nu ska ja nog hoppa på honom så han vaknar, klockan e ju ändå 12, åh nån har sagt te mej att
man inte ska sova bort hela dan såå nu är de dax för sötbollen åh vakna.
Sen drar vi nog iväg te tjörn, åh va de lutar åt så blir de nog ungdomsmöte ikväll på holmen tror ja de vaa!!,

Men hejhopp so long ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0