no.29


"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."  / Nalle puh

Yes, klokare björn får man leta efter!

Ja och mina tjejer satt på café förut och diskuterade dittan och dattan, och kom fram till att man
sååå ofta tänker negativa saker om sig själv. Om nån kollar på en på stan, eller inte "tycks lyssna på en" näär man pratar med personen, så är det mig det är fel på,. Man kopplar allt man kan hitta till något negativt som handlar om sig själv. frågan är varför vi gör de?

Personen vi säger någonting till kanske "har ludd i örat" haha , nää men kanske helt enkelt är någon helt annanstans i tankarna och inte kopplar att det är den jag försöker prata med. Eller folket som kollar extra på en på stan kanske inte kollar för att döma mig, som jag så lätt själv gör, utan kanske kollar på mig för att de fått syn på mina "snygga jeans" tex. och kanske undrar vart jag köpt dom.

Så min uppmaning till dig, och även mig själv, är att försöka vända allting till det positiva.
Man kommer ingenstans på att tänka negativt!

haha yes, där fick ja allt skrivit av mig lite. Hoppas ni fatta nått (;
Nuuu ska ja sova!

Men ska tipsa er om en very good låt också,.
Har väl inget direkt med ovanstående ord att göra,
men whatever!

http://www.youtube.com/watch?v=KwsvqVmFV6Y

PUSS !




Kommentarer
Postat av: Mikaela - En till av de trogna läsarna!

Nalle Puh är ju så klok & go :) <3

2010-03-04 @ 12:03:03
Postat av: Alida C

och jag har läst din :)! Plus att jag har lagt till dig på blogglovin, annars kommer jag bara glöma att läsa den, hihi! Tack själv för igår :D du är sööt<3

2010-03-05 @ 15:33:58
URL: http://alidaclaeson.blogg.se/
Postat av: Linn

så himla rätt! bra skriver bruush :) och nalle puh är rätt smart han.

2010-03-09 @ 12:42:40
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0