no.28

Jag tror att nått utav de goaste som finns är att veta hur ledig man är imorgon.
Efter att ha jobbat 2 dar irad är för mig heeeelt galet utmattande. haha.
Jag är van vid att gå i skolan, upp tidigt (okej ja kanske missar bussar me ja går ändu upp tidigt ;b ), och är van vid att komma hem sent på eftermiddagarna, men ingenting tar så mkt på en som att jobba.
Men nu är jag finally ledig, iaf en dag ;)
Och den ska ja tillbringa på postkodmiljonären? haha baaaaaajs på de !
och efter det, om ja har tur, så får ja träääffa min goa mr X haha ! (nella du får le (; )
Men det återstå att se,!
Nu ska ja leka me min bästa vän och min hallonpaj ♥
Deee blir gosigt , hihihihi.

Har hört att bloggen blir roligare (?) att läsa om man lägger upp bilder... så här har ni lite bävrar
och dyl. att kolla på.

Puss åh smisk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0