no.26

Igår var det sönda,
sen blev det måndag!
Idag är första dagen på mina 6 veckors ledighet och de känns rååå gött faktiskt!
och de snöar. pooooooop på de ! Ja vill ha sommar nu så man kan dra ut på sjön åh schteka ihjäl sig istället
för att sitta inne och vänta tills de slutat snöa typ. de är ovääärt.
Men snart är de väl sommar, bara 3 månader kvar till studenten, Gaaaaaalet va gött :D
Den stora frågan är bara va man ska göra efteråt?
Ja va sjukt inne på att göra lumpen men så lägger dom ju ner skiten så man bara
kan gå en grundutbildning på 3 månader istället, men de vet jag inte om ja vill. Ska ja göra lumpen
så vill ja ju göra hela. jaja, vi får väl se vad de blir av mig.
Nu ska ja va duktig, schemat idag säger att jag ska städa, diska, laga mat och tvätta!
De ni ;) !
tjiingeling !

Kommentarer
Postat av: bagg

du e så duktig min little baggstråååå!<3

2010-03-01 @ 17:17:39
Postat av: Clara

Du är reejäääl kwiinnaa ;)<3

2010-03-01 @ 21:13:37
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0