no.6

Postkodmiljonären. Sjukt segt åh sitta i publiken,.
två mornar irad har ja suttit, urhungrig, rååtrött och allmänt förvirrad och stirrat in i 4 olika kameror för att visa upp mitt underbart vackra morgon nylle inför typ hela sweden ! Goosiiigt värre. hmmhmm...

Gårdagens kväll spenderades hemma hos min blatte, de va såå värt! Vi käkade pizza...ssh! INGA KOMMENTARER.
jag tänkte eftersom att jag ändå redan brötit min nyttighetsgrejj så kan ja likaväl fortsätta bryta de..
Iaf, vi körde en himla massa frågesport, jag testade massa klänningar , no coments!!, och kvällen avslutades
med att vi alla somnade till askungen.
Mysigt!


Dagen till ära fyller FridaFasth 18 år,.
Hon är utan tvekan en av de bästa personerna jag känner. Hon är en sådan person
som alltid får dej på bra humör, hur jobbigt du än har de eller hur sur du än är så
vänder hon ditt humör på nolltid. Hon har en underbar personlighet, alltid glad och
sprallig. Om du någonsin träffar henne så kommer du förstå!
Hon är fantastisk rakt igenom, och jag är såååå glad att jag får vara hennes vän!
Alla borde ha en vän som Frida.





Kvällen tillbringades på bambo tillsammans me de bästa,. De blev go mat, massa tjöt och firande av Frida!
Tummen upp på denna kvällen (:
Den avslutades i kyrkan., asså galet va de känns bra åh hänga där, man känner sej
verkligen som hemma. Ett andra hem kan man nästan säga .

jaaaja, nu ska ja sova iaf , ska upp åh ta hand om massa kids från min praktik imorn. Sjuuuukt vansinnigt opepp.
Gonatt folk, <3


Kommentarer
Postat av: frida!

Becka!! TACk! vaa glad ja blir! DU är såå genomgå rakt igenom! DIg tycker jag om!! :)

ÅÅÅH vaa glad jaa blir!

TACK!!

SAknar diig i mitt liv!!

2010-01-29 @ 21:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0