no.5

Min nyttiga vecka skulle ju va nu, men thaimat, negerboll, wienerbröd, och godis är väl knappast nyttigt?
jag som skulle avstå ifrån allt.
va hände?
haha
*

Skolan är som bäst när man har rast,.
ännu bättre när man har vattenkrig
under rasten, och golvet e vått
och lärarna undrar varför vi
är så luriga och vill få
dom att gå ifrån
grupprummet
hahaha
värt
!
kvällen
avslutades med
kvällsmat hos den allra
bästaste vännen man kan ha.
det blev käk och tjöt och en himla
massa minnen som vi nästan helt hade
glömt av. vi kom också på att vi har ungefär
30000 dagar kvar att leva på denna jord, om man
räknar med att vi lämnar jorden när vi e 80 bast. dessa
30000 dagarna skall ja ta vara på, och göra varje dag speciell
och minnesvärd. tillsammans med mina underbart braiga vänner .



frästen så har jag skickat in uppgifter te pliktverket, så snart får ja papper hem ang. mönstring :D iiih!

nu; Over and Out !


Kommentarer
Postat av: Mikaela!

Du är ju så underbar som man kan bli! :D<3

2010-01-21 @ 21:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0