no.13


igår;

*
Dega sönder

* Junis

* Sova

och frästen fick jag hem brev ifrån pliktverket igår, där jag fick inloggningskod till deras lämplighetsundersökning,
fick svara på massa random frågor, dom ville se fall jag är lämplig till att mönstra,.
vilket i really hope i am! :)
Nu e de bara te åh vänta åh se, dom skulle skicka brev again inom 30 dar (:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag;

* Skolan, som btw va helt meningslös med tanke på att vi inte gjorde NÅGONTING alls! Utan krydd!

* Thai-mat ( ssshh! ), och en himla massa gött tjöt me tjejerna,. De går verkligen utför!

* Hem & göra iordning sig

* Åka te bollebyggd på tjejmidda hos Cissi ! Kanon kul :) ♥!

Lite bilder från kvällen;




  

Bilderna e snodda från mickään!,.


Nu blir det te åh sova, e vanisnnigt trött!
Hoppas ni har haft en riktigt bra dag/kväll människor !
skriver imorn igen, om det skulle intressera dej,..,

                                                                       Kyss i rö
wa

Kommentarer
Postat av: Nas med the ass

Jag hörde på bussen hem att det var tretton minus grader och då hade mina tår hunnit frysa till is och sedan svullnat upp, och blivit ej lämpliga att gå med. Tur att du glömde legget hemma, du gjorde dig själv en tjänst. <3 måndag vi ses.

2010-01-30 @ 01:04:29
Postat av: Mikaela!

Du är så söt! Men vad fick du bollebygd ifrån? :P haha..<33

2010-01-30 @ 09:42:35
Postat av: Linn

det var väl för fan i landvetter hon hade tjejmiddagen eller? med tanke på att det är där hon bor :P

2010-02-02 @ 14:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0