no.16

Tjena Tjena sne och mitt bena, Blatte kurden här som luktar Curry för tillfället  har tagit över Becka Mus Bus blögg..

Jag misstänker att ni läser bloggen för att ni har ytterst tråkigt, (jag läser den när jag är dödligt tråkad, haha skojja or NOT!) och vill höra om vad Rebecka haft för sig under dagen.

Ja så här började hennes dag. Hon vaknade upp till 107,3 och sexy bitch och hennes första tankar var "Undra vad den söta och underbara Kurden gör?". Sedan sprang hon med benen up i röven till bussen för att inte missa den, vilket hon gjorde. Sedan i skolan så satt hon på historian och drömde sig bort till en värld bland kurder, typ Kurdernas planet, hur det skulle kännas och vara bland dem occh om alla luktade Curry och pratade med en krånglig dialekt.
Iallfall, sedan hade hon beep test, men hennes gympa lärare kickade ut henne från lektionen eftersom han ansåg att hon var lååååååångt ifrån redo att klara att springa en enda längd innan första beepet.. Efter gympan så begav hon sig hem till mig där dem på något sjukt sätt hade packat 20 kg packning, fast högsta tilllåtna är 15kg. Så på Säve bajs Airport fick dem packa up och ner.. Juste vi skulle till London idag för att göra vårt projektarbete om något, fråga mig inte vad... Planet skulle flyg 16:15, vi var där långt innan med hallå????? Det lyfte aldrig... 9 timmar senare kom Rebeckas pappa och hämtade oss och körde hem oss, så nu ska vi sova och försök på nytt imon..


Gråhatt <3!


Kommentarer
Postat av: Clara den underbara ;)

MAHHAHAAHAAHA. FAIL.

2010-02-04 @ 01:26:37
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0