no.23

Vintern kan verkligen göra en människa sååå deppig.
jag vet själv att jag vart nere ett tag och bara vart allmänt depp.
men från igår så har allt vänt, jag behövde verkligen den dagen.
haha ja veeeet, ni kanske tkr ja överkryddar med att den va så bra, och jag behövde den verkligen.
jag känner mig som en helt ny människa.
kolla bara på min insats idag; Mvg på lektionen ja hade imorse, Körlektionen gick prima, han tyckte bara att jag skulle lära mig teorin som ett rinnande vatten och sen kan jag köra upp, hur gött är inte de på en skala ? :) , och jag lagade mat, (Nyttig sådan) till mig själv, ringde och beställde klipptid, och sedan har jag suttit och pluggat,. verkligen Pluggat, for real ! de har typ inte hänt sen typ sist,..vilket inte va igår!

Kollade på filmen UPP med familjen förut (under tiden jag pluggade,haha) och
helt ärligt, mysigare film får man leta efter.
jag blev verkligen rörd av den, sån himla go kärlek den gubben åh gumman har
i början av filmen, såå vackert !
Så ska ja också ha de när jag blir gammal åh grå.

Nää, nu är det dax för mig att sova, de är ju en dag imorgn också, och
även den är full med plugg och härligheter
underbaaart!

Längtar som ett bagg te helgen nu!
Då får jag förhoppningsvis träffa Albin, =D ! gaaaah va galet mkt man kan gilla en människa va!
iiiiiih ♥


nääää, Gonatt nu,.


Kommentarer
Postat av: BLUNDER

åååååååh när ska du klippa dej?? :D:D

2010-02-25 @ 11:37:30
Postat av: Rebeckaa

på freda va tanken :D !

2010-02-25 @ 12:36:01
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Friddaa

Jaaa Hejjjar på ditt körkort!!!

2010-02-25 @ 17:04:01
URL: http://fastfriday.blogg.se/
Postat av: Clara den underbara

naaw. Miss you baby.

2010-02-28 @ 13:10:43
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0