no.22

jag har haft en helt underbar dag. och jag vet inte ens varför.

kanske för att jag helt och hållet sket i allt som hade med skola att göra.
tog tid för mig själv att bara chilla.
gick på promenad och verkligen beundrade naturen som herren skapat.
så otroligt vackert allting är.
kanske blev dagen så bra för att den avslutades med att kärleken kom hem till mej.
och fick mig att bli sådär gosigt lycklig?
kan va därför min dag blev så väldigt bra.



 

 

 


imorn blir de skola , :)
  gonatt <3



Kommentarer
Postat av: Frida snabb

Gud är så bra designare!



Underbart, man behöver dagar då man kopplar av. Thats right!

2010-02-24 @ 20:24:09
URL: http://fastfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0