no.15

Imorn bär de av.
Imorn ska jag, blatten, biet, och den blonda te london.
Imorn kommer vi va såååååååå galet lost. inte minst blondinen.
Imorn lämnar vi sverige för ett tag,. Göööööött!
Imorn, kmr jag sakna dej , nått så väldans.

Men dehär kommer bli roligt!
För er som inte vet, så skall vi 4 te London för att göra vårt projektarbete :)
Vi skall jämföra skolorna i england med skolorna i sverige.
Dom har ett helt annat system än vad vi har här, så vi tyckte att det var ett bra
och samtidigt roligt projektarbete me tanke på att vi får reda på hur skolsystemen är i london,
samtidigt som vi får ha roligt och släppa loss på londons gator,.
Kommer bli toppen kul tror jag, inte minst me de planerna jag och blatten har ;)! haha
          what happens in london, stays in london!


S
e te åh hålla ställningarna här hemma tills vi är tebax, vilket blir på lörda morrooon!, :)
Ha de finemang nu gott folk, åh ta hand om er, <3


Kommentarer
Postat av: Clara

HIMLA dålig stil att lämna mig här hemma :O

Ha det nuuuuuu äckliiiigt bra!!!!!!!!!!!!

<3<3

2010-02-01 @ 23:33:32
URL: http://claracarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

taaaaaaaa´t lungt dööööööö ;) hihihi! Ni kommer ha de gryyymmmmt skojj jiuuu :)

2010-02-02 @ 18:31:00
Postat av: Anonym

hihihihihihihi de va bluuunder som skrev (:

2010-02-02 @ 18:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0