no.41

Igår jobbade jag te halv 4. Sedan sprang jag & pükke in te stan och hämtade min underbara clara . Som jag har saknat henne va ! du är fööööööör bra vet du va. Vänner som dej växer verkligen inte på träd ! vi drog te sannabacken & tryckte i oss lite glass för att sedan bli hämtade av jünte & krusellM. Vi knödde in oss  8 pers i hans nyköpta volvo och rullade iväg till kungälv där ogge & albin hade fastnad på motorvägeen. därifrån bogserade vi dem hela vägen till klädesholemn. mkt spännande resa får jag nog påpeka.
därefter drog vi & köpte food & gitta te Sanna för & grilla me en hejjans massa folk.
Kvällen blev bättre än vad jag hade förväntat mig. trotsallt.. (=

& nu har vi precis vaknat, clara e knappt vid medvetande (; haha. ska iväg & jobba nu & sen ska ja dra intestan & säga farewell te goingen. Har vart supergött åh ha dej här ! Du får mig att må såååååå galet bra ♥


over and out / R,.

Kommentarer
Postat av: Clara

Du är underbarare än uderbarast :) <3 saknar dig en maaassaaaa.

2010-05-09 @ 13:25:26
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0