no.40

Yepp.
Jag har kommit på att låtar kan bestämma på vilket humör man blir på.
Hör man en supergo härlig låt, så blir man lugn, och på gött humör.
Hör man däremot en gasad låt me massa pump i så blir man helt sprallig
och bara vill upp & dansa runt för livet för att de är så bra.
och sedan finns de ju de låtar som man bara hör som itne borde finnas,
de som får en att vilja sjunka genom marken & dö 5 ggr om för dom e såå
himla sorgliga och råå depp som aldrig förr.
Sedan har vi ju texterna.
jag har kommit fram till att depplåtar,
"Im so lonely, im lost without you, why dont you care about me, blablabla"
why in the world gör dom sånna låtar?
Visst de kan va vääärldens goaste gung i låten, men
whats the point me att göra en deppig text,?
Den gör ju varken en lycklig eller olycklig människa lyckligare,
och på bättre humör lixom ?
Nää. Ja tkr att han som kom på idén om att skriva ledsna sånger borde grävas ner.
Ska man lyckas med en låt, så är det en sån som får en att må bra,
i alla lägen,oavsett vilket humör man vart på innan.


Over and out / R,.


Kommentarer
Postat av: Alida C

Jaa, de va as grymt :D, ja hade verkligen inte räknat med det! haha

2010-04-24 @ 00:43:05
URL: http://alidaclaeson.blogg.se/
Postat av: världens bästa farmor!

Du har såååå rätt! Men dom deppiga låtarna gör ju oftast störst intryck... man lyssnar mer på dem ibland... eller det kanske bara är jag som e skum...Jag kanske gillar å va deppig eller nått hahha ;)

Vi måste ses nu! och glöm inte att jag älskar dej!

2010-04-24 @ 14:38:09
URL: http://hyperhund.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0