Grattis nella pella<3

Äntligen är allt i skolan nästan helt slut. Bara två inlämningar som ska in på freda, sen e de sommarlov ♥ , Helt behövande! i helgen har ja haft det himla bra ! Fredag var det Studentfest för Ebba :) mys ! drog in te stan med Malin Linnea och Rickard för att fika på Cappucino. mycket mysigt, det hänger inte alltför ofta att jag träffar dem så det var mysigt ! ♥ Sedan återvände jag hem till Ebba där de va röjj för fulla muggar tyyyyyp. Sen gitta vi hem !

Lördag begav sig jag madde och lindis te kön. Där åkte vi vattenscooter över till marstrand för att käka midda nåra av oss, vi träffade även våran goa småflicks från fiskebäck, alida elvira åh agnes där. och sedan åkte vi tillbaka för att nåra ville käka på pizzerian. Efter detta gitta vi ner te rönnängs brygga, där vi beslöt oss för att åka med tejder i hans fina tut tut båt te marstrand för att folk skulle ÄTA. Ja tänker såhär..tänk om vi människor inte behövde mat. va tjyven skulle vi gjort då? Vi äter hela tiden..de e typ en del av att umgåsas :S De e skumle ändå ! men men
Sen drog vi hem och gick på bio :) 3D film, " my bloody valentine" haha ja vet inte om den stavas så men de blir fint !

Ida e de mors dag och ja åh min bror skulle upp kl 10 som planerat, men när ja går ut på ballkongen i morse för att bara andas lite, så kollar ja ner, åh då sitter morsan där å solar. SMIDIGT ! haha så vi fick sjunga för henne fast hon va vaken! men de funka de me ;) , Sen gitta ja te jobbet, åh sen ut på sjön me släkten typ. Mysiiiiigt ! Sen sprang jag hem till min sköna petronella claeson som blir hela ARTON år idag ! Grattiiis på diig min underbara bästaste vän! ♥

Nu måste jag sova så jag inte kmr sent imorgn som jag har gjort de senaste 3 veckerna.......
Smisk å pisk <3

Kommentarer
Postat av: martina

Gick ni på "my Bloody valentine"

Jag som har snakat om att gå på den i evigheter:(



Erkänn att den va grym!!! :D

2009-06-01 @ 00:27:51
URL: http://motherchucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0