Tjolahopp , studiedag!

Idag har jag haft studiedag! Illa gött kött  :)
Därför tog jag chansen att sova xtra länge,vaknade runt halv ett ! Helt fantastiskt !
Sedan rullade jag
  Alida och Elvira in te våran vackra stad för att spendera pengar! Vi hittade lite kläder
alla av oss, och det blev riktigt snygga grejer också ! Sedan när vi kände att huvudet låg i knäna så gick vi te
Jensens Böffhus åh käka middag. Helt gött ! Det blev kycklingspett och pommes för min del, dom andra tog ceasar sallad och revbensspjäll :) !! ,

      



                                                          
 

Sedan gick vi lite till i affärer innan det var dags för oss att köpa
glass på donken för att sedan sätta den i halsen när vi sprang te 50 bussen ! Myyyyysigt värre. Helskön dag iallafall me dessa undeerbara tjejer ! kalas bra !

Sedan gick ja hem te
Nella pella åh tjöta me henne åh hennes söta family ! Hon plugga på Matte B Nationella som hon ska ha imorgn, LYCKA TILL Nella ♥!!


Good Bajs <3

Kommentarer
Postat av: Alida C

Tack för en mys pys dag going <3

2009-05-11 @ 23:20:49
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Alida C

Thanks :D Jaa de hoppas jag haha.. Tack själv =) !

2009-05-13 @ 07:34:25
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0