sorry för öpppppääähållööt

Okej, ja får erkänna att jag bloggar i olika perioder, vissa ggr bloggar ja jämt, sen e de uppehåll på 100 år typ.
Meeeeen de får ni leva me :D , då blir de xtra kul att kika in när ja väl har skrivit nått, hahaha som att de skulle va nått kul åh läsa här typ .

Meeen iaf, veckan som gått, eller vi kör helgen, den va roligast :P , drog te Gullbranna me 11 andra skönheter te tjejer, på lördagen skulle vi servera på ett bröllop, Erik & Sara gifte sig, våran nuvarande och våran f.d. ungdomsledare hahaha lite flum :D , men såååååååååååå galet fina va dom ! jössös amalia ! Grattis på dom :)

Well, sen har de vart hej å hå , vart seg hela skolveckan, men de beror la på de sketna värt. INTE okej :(




Om jag inte är mig själv, så finns det ju ingen jag


Imrogn drar jag och hela klarr BFPD2 te darrmark som man så fint sa när man va liten.
Vi ska dit genom ett projektarbete som vi har varje år, förra året va vi här i Göteborg å kollade på olika komundelar, och iår Danmark, nästa år blir det förhoppningsvis Rumänien :)

Så ni får ha de gött här hemma !! glöm inte att schteeeka så mycke ni bara orkar i regnet, ;)

Glid i frid vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Frida!

Haa det balll:D

Nu e vi back on track igen:D

hejjjaa!

2009-05-07 @ 21:26:35
Postat av: Madde den snygga!

Muppmongo :D

2009-05-11 @ 11:54:29
URL: http://kinkypink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0