Måndag 25 Maj

Tänk att tiden går så himla fort ändå. Jag mena, det var ungefär 5 månader sedan jag skaffa min blogg, och jag trodde aldrig att jag skulle bli såhär känd genom den lixom. Men kolla, här e jag idag och e råkänd, och omtyckt av alla. helt sjukt egentligen. Och snart slutar skolaset också. "sing hallelujaaah" . Jeje

Idag fyller allas våran underbart skrattgoa ConneLöv 17 år. Så grym e du gumman, du e kalasbra och får alla att skratta genom ditt skratt ! du är en glädjespridare till 100% , och dig kan man alltid lita på. Du e kanon ! <3


Såå, efter skolan gitta ja lindis pettis åh maddis te connis åh käkade me massa folkisar , mycket trevligtiiiis ,. haha

Jag har kommit på att ja har en feeeeeeet tendens med att bara sitta uppe åh inte göra någonting alls, och plötsligt  e klockan natten och jag har åter igen inte lyckats plugga, eller göra det jag borde gjort. SUCK,. någon som har nått tips ? :)

Puss å gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0