helgen

Igår va ja + massa folk till på Dead By April  , sååååååååååååååååå bra !!!!!!!!!!
Det va verkligen braa, sångaren hade halsfluss åh gitarristen hade feber typ, haha men dom gjorde de så hiiimlans bra ändå, även fall dom bara spela typ 30 min, men de va röööjj! haha tappa min sko mitt i hela skiten ! lyckaaat, men ja hitta den lite senare ;B ! Alltid jag. 

Efter konserten käka vi på donken,. INte okej. Frida har sina teorier och jag samtycker
INTE med henne. !
Sen tog vi spåris hem å gick te körkan en stund , och drog folket hem te petti* , där vi kolla slutet på eurovision, Norge va faktiskt en utav de bättre, :) Men ja tkte nog
danmark skulle vönnit !
Anyway, >Va hos petti* resten av kvällen, mys !! <

Idag har jag jobbaaat, sen gick ja te Lovisa åh fika me linda madde fridää åh lovisa :)
Jag har även börjat
töja mitt öra litegranna, haha säg va ni vill men ja SKA görat ! :) 



Har ändå kommit en bit :b ,

jaja, nu ska ja plugga, har religionsprov imrogn ! haha på kristendom (i) hoppas ju iaf att man får hyfsat gött resultat , annars blir de nästan pinsamt haha :)

Puss på er !


Kommentarer
Postat av: Alida C

Taack så mycke, ja köote den igår :D !

2009-05-19 @ 14:12:27
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/
Postat av: Alida C

Jaa men gör det :D.. Dom har -30% på alla kläder dena veckan, så passa på ;).

2009-05-19 @ 22:10:54
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0