Edwaaard Cullen

Assåå , jag läser just nu twilight serierna, och jag får bara hålla me alla kompisar som sagt att dom e råååbra. Dom e verkligen rååååå bra. Jag läser dom påväg till skolan, påväg hem från skolan,.efterskolan , haha man blir typ besatt (i) inte såå bra kanske du tkr, men läs den själv , sen kan du komma åh säga va du tkr ;) !

Något som gör boken såååå mkt bättre, är filmen, att man vet hur personerna ser ut, och vem som är vem. och inte minst hur SNYGG min Edvaard Cullen är !
såå här kmr lite bilder :D och btw, han fyllde år igår ;D så ett grattis på han typ haha xD
   






så löjligt snygg ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

din? MIIIN <3<3 :D

2009-05-15 @ 15:07:52
Postat av: Anonym

de va från mej ;)

2009-05-15 @ 17:10:01
Postat av: friidaa!

kisssa ner dig!!

överskattat :)

2009-05-17 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0