Woups

Flåååååååååååååt

Ja vet, ja har inte bloggat på hela helgen, vet nte om de e nån som brytt sig om att kolla fall ja bloggat ioförsej , haha men OM du finns som har kollat in och upptäckt att jag INTE bloggat, så förlåt ;)

I fredas va de tonår, vi gjorde nån köp å sälj lek, fatta inte jättemycke eftersom att ja inte är skapt för att fatta mattematiska saker. men de va kul , man fick änna röra på fläsket .

Lördagen skulle som ja skrev , egentligen tillbringas på smögen, men eftersom att vissa personer kan planera saker i förväg såå sket de sig. Så vi fick banga de ,. Inte okej från min sida. Men det blev iallafall en underbar lördag trots alllt.

Den började med att jag inte hade sovit EN BLUND på heeeela natten. Inte nått, så en typ överflummig Rebecka drog sig te kyrkan på lörda morgon och umgicks med vänner o släckt och vann massa fina grejer på Basaren :)
Sen drog ja Jejja Petti* matilda åh lovisa te Roberto åh käka pizza me Tompa Jompa Sampii åh Sebastian :)

Sen drog jag me Olof hanna å Jenny alida ut te öckerö där JERUSALEM spelade. De va grymve !!
Riktigt bra, och massa härliga folk där, riktigt kul,.
Efter att vi fikat på Nimbus så drog fiskebäck/tjörn/önnered hem te Johannes åh kolla på sällskapsresan , själv somna ja under denna film och sen drog ja hem . UNDERBArt att få sova måste ja få säga :P

Söndagen blev de övningskörning, de gick fina fisken :D ja börja ju bli grym nästan ! hahaha, sen drog jag petronella, jennifer, camilla, johannes, gg, tompa och emil in på Bio, Revolutions road tror ja den hette ? me leonardo diCaprio, åh kate winslet, INTE bra film. Tkr inte jag. haha men men , alla har vi olika åsikter ;D

Idag, har jag vart hos Poliseen, whaaaaaaaaa, haha näe ja fixade mitt pass, de går ut te sommarn, lika bra åh fixxa de nu ! Så hela familjen knödde in sig hos fabror ¨polisen åh blev sittandes i en sketen kö i 2 timmar. NTE OKEJ.
Sen kom petti* hem te mig åh fika me mej, myspys åh sen så kolla vi å¨: Slumdog millionaire. Heelt bra okej film faktisktn, väödigt bra ! :)
sen sprang vi ut åh tjöta lite me duran , ha hade precis slutat sitt koolisch jobb och svängde förbi önnered för att träffa sina två underbara brudar ;)
haha nu ska ja sova, gonatt folket !

Pusss


Kommentarer
Postat av: frida!

Jaa läser din blogg!!:)

2009-03-18 @ 16:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0