uLLAreeeed


Hej hopp !

Idag drog jag mormor och mor min te Ullared för att inhandla typ inget viktigt , men som ni vet så gör man av me snuskigt mycket onödiga pengar ändå, på egentligen onödiga saker. men ja ja , :D
Jag hittade tooook mycke saker asså, har aldrig hittat så mycke grejer!
Jag hittade 3 klänningar, 2 bh's och 1 linne, sen maaassa massa pyssel mojs :D Såå nu ska jag göra ett fint fint album med kort som ja snart ska framkalla , Ett grymt bra ställe att beställa framkallning på är Crimson.se . Jättebra, och jättebilligt :) Rekommenderas starkt !

För övrigt har det vart en mycket mysig dag med mamma å mormor, inte ofta man e me dom själv :b , så de va mysiigt !

Jaa, vi får väl se vad som händer senare ikväll, kanske hittar nån filur och fika me ?! hahaha kanske bloggar sen också ;)

haha och frida, du nämnde att ja va så teknisk som kunde läsa hur många besökare ja hade..haha ja måste erkäänna att ja inte e så teknisk, för ja hade läst fel, så ja har bara 10 trogna läsare xD haaha men soo what, bara nån läser :D hahahah <3

Nu ska dina ögon få vila lite , så ja säger hejdååååå ;) Kösshaaj <3

Kommentarer
Postat av: fridaa

hahahah du e iallafall smartate än mig!! poäng till dig kvinna:D

2009-03-05 @ 00:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0