Tisdaahh

Tjosan i trosan

Idag vaknade jag av att madde hade bombaderat mor min me samtal om att hon skulle väcka mig (lite krydd kanske) Så ja fick hastigt slänga i mig frukost och gå ut och leka me maddis eftersom att hon hade rast eller nått. Såå vi satt hemma hos henne å käka oboy å tacco chips ?! hahhaa jääätttesnygg kombination , helt klart !

Sen drog jag mig mot linda binda , fikade med herr jompa och träffade även lite axel pokke å malmborg där, de va trevligt :) , sen tog ja med mig mitt fett och gick så sakta mot kyrkan där ja skulle spela piano. de gick fint fint, ja e verkligen duktig :D xD haha, sen gick jag åter hem te lindis bindis åh dåå fikade vi konstgt ?! nog igen haha. Seen så tog vi oss i våra tottelotter och gick hem te mig åh kolla på twilight me massa folk, myyyyys ! , sen drog ja å lovisa ner te simon som grejja me bilen , sen chilla vi åh drog oss hemmåt typ .

Thats my day :D , de e rätt sjukt ändå, ja har/e ledig i 3 veckor nu, och ja hade planerat så himla mkt som ja skulle göra, men ja har inte hunnit göra typ nått av de än ? :S , jag e såå himlans seg på åh ta tag i saker å få dom gjorda. haha imrogn ska ja banne mig ställa klockan tidigt åh göra nått kul av dan ! så nu får jag sova , så ja orkar upp imon ;)

Gonatt folk, sov såå gott ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja vet vad du kan göra i mon för att ta tag i din dag flicka lilla:D

Möt vid inne i stan vid halv ett cirkus så går vi på stan, har lång håltimma då ;) höhö!!

2009-03-12 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0