så va denna helg slut..

Helgerna går alltiiid lika fort. Men som tur e så e man ju ledig lite te , muaahahaha !

Efter mötet, som min lillbror me mera sjöng på , som förövrigt va välidgt bra, såå drog jag med min bröder och mormor å morfar åh käkade nårra pizzer, såååååå gottit ! Sen pluggade ja en liten sekund, för att sedan dra vidare med min kära kusin Burr in på Café . Väl inne i stan hitta vi en fin parkeringsplats, och me lite olika taktiker så fick vi tillslut också en P-biljett xD ., När vi är påväg mot Cafét så får jag ett mystiiskt samtal av herr durefors. Samtalet börjar något i stil med : " Jag har nog aldrig sett en större röv än den ja såg nu " , vilket gjorde att jag vände mig om, och fick syn på min blivande ( han vet bara inte om de än ) . Han med mera, som t.ex Rickard, Olof och Emma skulle också in på café , så vi fikade en sväng på cappucino, ett otroligt gott och billigt café ! Kanon käckt. Seen drog ja åh burr ( Olivia ) Iväg te 4 gott där vi inhandlade liiiiiite (a) godis ;) ,

Efter det besöket satte vi på fullt ös medvetslös på Cdn och bara röjjde ihjäl oss samtidigt som bilen så sakta men säker rullade mot önnered. Väl hemma hos moi , satte vi igång den underbart fina/sorgliga/underbara filmen : A walk to Remember.   Assåå ååååååååååååååh , såå bra !!!!!!!!!



Sen lämnade min kusin mig , och släppte av mig hemma hos Lovisa där jag fortsatte min hittils grymma söndag. Hos lovisa kom de miljaaader folk, vissa av dom från österrike, eller iaf..sånna som spenderat dom senaste darna i österrike. Och vi umgicks , och hade socialt snack, naaaaaat . för vi kolla på Beck ! eyeaayaya

Gonatt folk !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0