Okej, nu ...

Okej, nu har ja kollat runt på alla kompisars bloggar och INGEN har uppdaterat, så nu e de banne mig på tiden att någon gör de.

Idag har jag vaknat, och så drog jag åh mammsen in te stan för att kolla in Utförsäljingen som VILA hade. DOm hade huuuuuuuur mycket kläder som helst verkligen, Tänk dig att du går in i en affär, som BARA har din storlek hahaha de kändes ungefär så , dessvärre va de för mammsen då, som bara fick se när jag plockade åt mig mer och mer kläder ....
nog om de.

Sen bar det av mot Mölnlycke där klassen skulle ha disco för högstadie elever, och tjena cherstin, ja vet inte vart ja ska börja. När ja kom in i disco lokalen där de va världnes röjj ser ja typ 50 pers, och ALLA e fjortisar, och med fjortisar menar jag : Rouge, överallt, asså den ena tjejen hade rouge över ögonbrynen ?! och sedan hade majoriteten av folk TOFFSAR runt benen, och då menar jag inte EN  toffs, utan säkert 5 / ben ,. asså de ser helt mega fult ut, och ena tjejen hade smala tygremsor som hon hade knutit runt benen ? :S och flera tjejer hade vita "indian" sträck målade på kinderna :S helt seriöst, asså dagens ungdom säger ja bara, vart e världen påväg ? :S

Sen tog ja bussen in te stan och träffa korvjejja, lindis i bollen, hanniball åh Jenny o min ko på Franks coffe :D sen drog vi hem te Jenny åh kollade på Bambi 2 , asså ONT i magen. Vi hade så ont i magen för vi skratta så galet mycket. Hemskt rolig film asså :b , och tydligen sorglig också ibland, eftersom att vissa personer som jag inte nämner namnen på , grääät en del :B hahahah

jaja sen körde mufflonfåret Jejja hem oss , och nu sitter jag här :D

Imorgn lutar det nog mot STAR i mission, hoppas vi ses där :)

Godnatt kära folk (L)

Kommentarer
Postat av: friduutten

nu har ja upptadderat;) såå hoppas du inte mena mig!!

höhö!

Kul disco kvinna,!!!

2009-03-07 @ 11:17:17
Postat av: lindiiiiiiisch

hahah så gaalet rolig kväll!:D Bambi 2 in my hart!..säjjer bara 1...2...2...tvåååååååååå! :D

2009-03-07 @ 13:26:09
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0