maajs

Onsda :

Hm, idag körde ja te skolan , övningskörde, kom 5 min  sent, men ja körde GRYMT bra , så ja e nöjd ;)
Hade svenska och sen lite andra ämnen, kmr inte ihåg ;D ,
Efter skolan drog jag mickään och Elin och käkade pizza.  väldiiiiigt gott, haha och dock väldigt pinsamt för elin e expert på att skämma ut sig, hahaha <3



Sedan vart det hemgång , pluggade massa, elelr aa läste min roliiiga engelska bok som bara handlar om musik åh kärlek typ, en kille som jobba i en skiv affär och som har gjort slut med sin tjej, och han e jätte deprimerad åh försöker få tebax henne, TYP , "jätteeeebra" naaat :)



sen räddade linda mig från denna boooring bok och drog med mig ut på promeniiiiiixxxis , vilket va asgött !
Gick ner te hamnen och sen gick vi tippen hem, de va KOLSVART och sjuukt läskigt, men ändå mysigt på nått sätt :) , och de va så hiiiimla stjärnklart , vackert asså !!!!

Well weell, nu ska ja hoppa in i duschen , snart e de helg :D ,sen e de en vecka kvar sen e de påsklooovis :D <3 wuiiiehe


Pusspuss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0