lördaaaaaa

idag har JAG gjort middag till mig , Frankiiie åh simpa. hahah jag e
helt chockad över mig själv, hahaha , jag lyckades göra en lasange,
som först och främst blev GOD, pippla kan intyga ;) , och INTE bränd lixom
hahhaa hur grymt e inte de ? okej, ja vet ja e typ 18, men ja brukar inte göra midda
själv så jag e faktiskt stolt över mig själv (i) , sen fäljde jag min lilla pippla hemmåt, vi tog
våra Mr X:ar ut på en liten cykelpromenad :D jättegöött,, haha trots att de regna ;)



Ikväll bär det nog av te missionskyrkan ,
de blir STAR, ett typ melodifestival liknande mojj. :) , de blri nog kul. hoppas på
att man får träffa lite nytt trevligt folk som man kan röjja me :)

Hoppas ni får en mysig dag allihopa , sköt om er och försök att inte åka baklänges i en rondell..


Kommentarer
Postat av: linda

Vilket är huset?? ;) Ni e så söta mina tottelotter??? :D<3

2009-03-07 @ 18:38:14
URL: http://happyfeeet.blogg.se/
Postat av: fridaa!!

Din lassange va jätte go flicka:D

och en trevlig stund mer mr x arna blev det allt;)

du e tok för bra:D

2009-03-08 @ 13:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0