hihi fniss

Hej hopp alla folk, haha såå kan ja faktiskt säga, för att 1mars hade hela 37 pers vart inne och läst min blogg :O aasmånga ju ! :D wiiieh "!!

Iaf, idag vknade jag runt 12, smsa lite me lindis bindis och pipplaa, sen bestämde ja åh lindis att vi drar å simmar on Åby bathhouse ;D såå jag mårten lindis och evert drog te Åby åh badade , eller badade..vi simmade ;) hahah och kollade in den mkt heta badvakten ;) Grrrrrrrrr hahah

Sen solade vi solarium därav ser jag nu ut som en kokad hummer :) , mycket mysiiiigt ! :) ,
Sen kom pappiii och hämtade oss för jag skulle fort fort till körka åh spela piano :D Johan var mkt stolt över mig ;b hahaha

sen drog jag hem te farmor åh farfar lite, farmor satt åh sticka raggsockar och farfar läste nån fiskebok ;D haha såå söta <3 Sen spelade farmor lite piano och bjöd mig på glass, hahahah hon ba " joo, men du måste få nått, du kan la te ett glass " hahaha underbara människa !

Sen påvägen hem ringde min tottelott åh så fick ja midda av hennes pappiii, hemma gjorda köttbullar
Myckeeeet goda köttbulllarr ! :D , sen såå flumma vi runt i nårra cirklar åh sen drog ja höööm.

Såå, thats my dag. Och nu sitter jag och snackar me fisk, och han e sååå totally mega osocial för han spelar NHL, asså ja förstår inte hur roligt de kan vara ?

Haha de e så sjukt roligt, ja har hittat en mikrofon liknande mojj typ, såå jag kan snacka me folk typ som teleofn över internet :D de e asmega råå koooolt , såå ni får bara ringa mig över msn om ni vill nått ;) lol haha

Imorogn ska ja mor och mormor te ullraed :D asmojjsiiigt ! :) , ring om nii behöver nått ;) Köööss<3

Kommentarer
Postat av: friduutt

hur ser man hur många som har checkat in sin blogg? ja e såå oteknisk;)

jaa party i allfall:D

2009-03-04 @ 16:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0