Helgen tyyp

Helgeen börjar vi med då , : I fredas va ja hemma hos hanna och fikade med henne och mattias, mycket mysigt !
Sedan bar vi iväg mot cornelias där typ resten av folket va , chillade lite där, sen drog vi hem .

Lördan : , började med att jag skulle jobba , sen drog jag vidare te kyrkan för åh träffa massa folk där åh göra en hemlis ;) ,
haha sen bar det iväg på späääck :D , dit kom alla våra kära könsbarn , och alla fiskebäckare ! Wonderbaun ,.
Mycket bra predikan av Åke the Samuelsson , very good ! Sen va de fika in das källare , och sedan drog vi in hela bunten på bio, The internationall , den va väldigt djup av sig, och jag fatta typ ingenting , somna i slutet (i) hahaha ,

Sönda : Denna dag drog jag mig sakta men säkert upp ur sängen för att sedan bege mig till jobbet. Denna dag va de faktiskt roligt att jobba, såå trevliga människor , och tro de eller ej, ja e heelt säker på att de har med vädret att göra. Alla blir så glada och pigga nu när solen strålar på våra bleka hyar . (y) , sedan blev de en fika me mattias @ hannas , :D

 Gårdagen : Skolan började för mig idag, tjeena va de INTE va okej att gå upp så tidigt xD men de funka ;) , redan skoltrött men de får la gå !! , drog hem så ja va hemma runt 4, sen drog jag ut me matilda åh petti* på promenad, vääl nere på das HP , träffade vi självaste  pipplapappavantekofta  :D , wiiiiiiiiieh, så vi bestämmde att vi går hem te mig åh fikar, gjorde en kladdkaka, och tjejer , ja VET att ni tyckte om den innerst inne ;) !!


Dagen : Ville VERKLIGEN INTE gå upp ur sängen idag , men kände att ja måste te skolan ! Så jag tog mig i röwa åh gick te bussen. Väl framme i skolan, kommer jag på att vi börjar 9.10 istället för 8.10  som jag hade trott.
Så nu sitter jag här , YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEAY , naot. !
Senare blir de Piano & Promenad med Petronella Claesson , den bästaste av dom bästaste  haha !



Goodbaaaj fellas
    ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

jaa tycker om kladdkaka,:) Du e dukig på att upptäcka nya saker;) höhö!!

KUL dag förövrigt:D

2009-03-24 @ 16:26:49
Postat av: Petronella Claeson

du är också bäst av bäst honeyboney <3 promenad imon :)

2009-03-25 @ 23:19:58
URL: http://petronellaclaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0