Ååh <3

Sommar åh vår, kom till mig NU !

ja känner hur riktigt lycklig man blir när man vaknar upp och märker att de e typ sommar väder ute ( fast inte i luften )
Men ja bara lääängtar så grymt mycke tills den dagen då ja vaknar, kan gå ut i pyjamasen och käka frukost på min balkong <3 :D Fatta va underbart !!

Förut idag ringde morsan, hon sa att dom behövde hjälp på jobbet, så ja kilade dit och jobbaade i 3 timmar, sen hem , och nu ska jag strax iväg me mickään till Junis, min rooooliga praktik. naat. , såå nu måste ja kila,
Men lägger ut lite bilder från min åh Jennys promenad igår, såå himla goa bilder :D wiieh,,

ta hand om er <3

Kommentarer
Postat av: Frida

ALLTSÅ HEEEJ VA JA ÄLSKAR VÅREN!!!!!

2009-03-19 @ 16:30:04
Postat av: lindaa

Nu e de inte långt kvar tills vi kan åka ut på sjön o sola&bada dagarna låånga :D:D:D

2009-03-20 @ 16:35:11
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0