uppdatering

Yes, nu var det ett tag sedan ja bloggade , och ja har haft fullt upp..tyyyp...

I fredags var jag och firade studenten hos 6 olika människor, så de va ett evigt rännande hela dan. Men kul va de :D , så grattis på alla studenter :) ! På kvällen kilade vi in till stan och gjorde ingenting och sedan åkte vi hem.
Lördagen tillbringades i sängen tills det var dags att dra på bio med tjörnborna :), kollade på "Änglar och Demoner" , heelt okej film.

Söndagen färgade jag mitt hår..mysiigt , blev mörkare nu än innan, va ju typ rött innan :b , så de blev najs ! Och sedan bjöd jag hem alla kompisar på kvällsmat + två tjörnbor som vågade sig ner hit ;D trevliigt! Sedan kollade vi på The perfect storm, braaa film. Som e baserad på en sann histora. rätt hemskt egentligen :/

Igår sega ja hela dagen, sen kollade jag på film med lindis i bollen, kollade på " marley and me " helt söt film :)
Sen tog vi heelt galet på oss våra najsiga inlines och körde runt med dom på gator och torg! totally as kul :D
Och idag har jag vart i skolan och packat ihop tält och städat skåpen, FINALLY! så imrogn e vi lediga och sen slutar vi på torsdag :D UNDERBAAAART! , Skall även ha min första bilkörlektion imrgon :D , de kmr bli jätte nervöst men jag hoppas på att det går bra, så håll tummarna för mig, och håll er inne ;)



puss å gonatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0