09.06.19

Igår: Linus ström fyllde 21 år gammalt, så igår sprang jag och Petronella till Kungälv hem te Harrysson där vi grattade Linus ! Han fick massa fina presenter, bla : två kaffekoppar, x antal redbull , kakor i alla dess sorter , och candyyyyyy!
haha , sen spelade vi lite spel, ja ägde dom allihopa, as allways ! Sen gick vi ut och matade ankorna, getterna och...va de gåsar tro? aja nått va de iaf, haha värsta gulligt ! Sen gittade vi heem te firrebäck :D !

Idag: Idag är det midsommar, började läsa lite på Twilights 4e bok, " så länge vi båda andas". Den e verkligen totalt mega bra, inte för att jag har kommit så jättelångt in på den, men alla de böckerna i Twilight serien är så ruskigt bra såå ja kan nog garantera att denna är minst lika grym , och alla säger att denna boken är den bästa, så, vi får väl se ;)

Senare skall jag iväg till Tjörn där vi ska hem te Simon och grilla, tror ja?! haha och ha en trevligt midsommar typ, de blir nog kul, kmr lite folk från fotö också om jag inte minns fel. De blir kul me nytt folk ! :) ,. Jaja, Nu får ja kila ner och käka ,.

Ha en trevlig midsommar allihopa ! Kyss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0