SOMMARLOV <3

Igår fick jag ÄNTLIGEN sommarlov, de va på tiden :D ! Men det känns inte som de, för vädret suger ju verklgien ! Regnat konstant hela dan igår och idag :/ , menmen, tur att man slipper dra te skolan då iaf :)

Jag och linda spenderade kvällen med att kolla på miominmio, käka pizza och senare kolla på OTH <3 ,
Sen somnade jag och Linda gick hem.

Vaknade halv 4 idag, hahaha fattar inte hur jag kunde sova så länge, helt sjukt ! Ja VET att jag alltid brukade sova så länge för några år sedan, men nu för tiden brukar jag senast vakna runt 1 :p , men men! Ska iväg med tjejenra till Bamboo ikväll, de blir mysiigt , så nu måste jag hoppa in i duschen och göra iordning mig ! Ha de gött folk, och ta hand om varandra i regnet ! puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0