Nyhem

Igår vandrade jag Linda och Petti* te tjörn, planerna var att åka till Marstrand där det är Oceans race volvo grejjs typ, men vi stannade hemma te Davids istället och stekte "goda" pannkakor och käkade nutella ! mums.....gummi! hahah
sedan rullade i hemmåt.,.

När man är ensam hemma i sitt hus, och tänker att bakom varje dörr eller att i något mörkt hörne skall det stå en mördare och bara rusa på mig å döda mig, eller när man tar bort sminket, torkar av sig i ansiktet och kollar rakt in i spegeln och tänker att det skall stå någon bakom en, någon AS läskig typ, eller att någon skall liga död i duschen...då tror jag faktiskt man har sett lite föööör mkt skräckfilmer....och de va iNTE kul åh sova själv i natt!

Idag har jag jobbat, trevliiigt trevliiiigt ! , har sånna sköna jobb-kompisar hahaha !
Sen så skall jag Linda åh Nella dra te NYHEM :D , vi åker härifrån om 20 min, alltså kl 16.00 , såå nu måste ja göra iordning mooii ! kommer nog hem antingen imrogn eller late i naiiight ! ,.




Puss på er, ha en grym söndag ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0