Kissikoooorv

Petronella Claeson, va ska man säga? Du e heelt sanslöst otroligt galet bra !
du har tagit KÖRKORT ! :D Wiiiiiiiiieh ett STORT FETT GRATTIS PÅ DIG !


Gick till skolan och hade lite lektioner.. petronella ringde på Engelskan åh sa
P- Vad gör du?
R- Har Engelska..
P- aha..varför då? Eller...aah..när slutar du idag?
R- Lägg aaaaaaaaav :O
P- Vadå? Men när slutar du...
R- Typ 3 eller nått..
P- Okeej..då kommer jag och hämtar diig

hahaha fatta vad chockad ja blev eller ! Så himla glaaaaaaaad!
Sen åkte ja te torget där petti* hämtade mig så åkte vi till sanna backen åh köpte glass :D sen körde vi runt lite till åh sen skiljdes vi åt ;b. Sen gick jag ut och sprang, tro de eller ej. men ja klarade ett helt varv runt tippen, sen trodde jag att jag skulle sprängas ! haha, sen gick jag hem och nana.

Idag banga ja skolan..man gör ju ändå ingenting där nu. Så jag har klippt gräset nu, heja mig !! och nu står mamam där nere och väntar på mig så vi ska åka iväg och shoppa massa kul saker :D wiiiiho ! hahha

Puss på er så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0