Idag

yes, idag har jag äntligen fått fixat iordning lite på min blogg, ni kanske märker att den ser lite annorlunda ut ;)
Camilla hjälpte mig lite grann, så de e henne ja ska tacka ! (: ,

Hade ju körlektion idag, var huuuuur nervös som helst innan, såg bara framför mig hur allting skulle gå helt åt skogen, men det gjorde de inte! Kom till frölunda och satt åh vänta på min tur, så kom min kör lärare och gick med mig ut till bilen, jag fixade iordning backspeglar m.m. och körde från torget, och det gick fint :) va lite nervös men det gick bra ändå.
Efter körningen sa hon till mig att jag kunde det mesta och att jag hanterar bilen på ett bekvämt sätt, och att det var väldigt behagligt att åka med mig :) ! Så det jag skulle öva på var stadskörning och öva på teorin :D , dedu ;) haha
kändes riktigt gött kött.! Sen tog jag bussen hem och stannade förbi hemma hos Alida för hon bakade bullar, så nu sitter jag här och väntar på att få bullar....typ ;) får la se hur de går med den saken ! haha ,

Jaja, ikvll kanske de blir donsö...skulle va nått där ute så dit kanske man drar :)
Hörs later <3 smisk

Kommentarer
Postat av: linda

snyggve blogg jueee! :D

2009-06-11 @ 12:44:00
URL: http://happyfeeet.blogg.se/
Postat av: Farmor!!!!

Värsta snajsigt fint juee!!!! =)

as coolt!!!

2009-06-11 @ 22:56:11
URL: http://thisismefarmoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0