Raggsockare

Seriööööst, ja hade skrivit läääängsta texten åh så försvann den,. Det måste menas att jag INTE ska bli en bloggare, Right ? Men ändå haha de hade vart roligt :D  hmm, iaf Idag började jag skolan igen efter et hyffsat okej lov ändå, efter allt , aah som ja inte orkar dra upp. MEn iaf, så snöade de sönder när ja vakna imorse, så ja drog på mej varmaste kläderna jag kunde tänka, och så pallrade jag mej ut in the snow :) Yeeay, snowmaaan, haha . Fick vänta tio min på bussen som va försenad PGA 2 cm snö typ, lol?! xD jösses världen går utför, men sen kom ja te skolan iaf, hade BF egentligen, men vi tog en mattelektion istället, hm, vet inte ritkgti va vi gjorde eftersom att vi satt å snackade om sebbes utseendefixering och massa andra stöööörda grejjer som bara våran klass kan snacka om, under en matte lektion.

Nåväl, kom hem , käka, pappa "lärde" mig hur man gjorde hemma gjort potatis mos ;D *stolt* så ni som vill ha potatismos, ring bara ring så fixxar ja ! ÄÄh, aah. Sen slocknade jag framför teven, de va nån film om en liten unge som va 8 år gammal och va jättefarlig, för egentligen va han 814 år gammal och gick runt å mördade alla me en sån kinesisk gammal lååång kniv, kniv ? Hm..svääärd heter de ! Ett sånt långt svärd som dom hade i kina ! *"jättefarlig"* film ;)
Sen drog ja å Johanna  [som btw e 18 idag, STORT GRATTIS :D ♥] te önneredsskolan åh hälsa på våra gamla lärare, yippeykaeeey motha f*cker, haha så får man inte säga :) ! Iaf, de va jättemysigt. Sen så gick ja hem å nu sitter ja här  har precis fikat med far min, mysigt värre, åh strax ska ja hoppa ner i badkaret, de e så kallt ute så nu vill ja värma mej in das badkar, de blir fint ! Sen ska vi nog köpa thai food när moder jord kmr hem, haha har aldrig käkat thaimat innan ( eller iaf  inte köpt någon egen meny (a) ) Så idag har ja bådet skaffat en blogg och käkat thaimat innan de e slut, not every day ! :D Fränt, haha pussåhäjj <3

Kommentarer
Postat av: Mickäään!

Grymt med din blogg Bäääcka :D, måste man ju bara läsa! ;)..

Åh de me moset, de får vi ta ngn dag istället för makaroner, inte för vi vill dissa makisarna men iaf:D;)<3

2009-01-08 @ 17:50:36
Postat av: Rebeckaa

haha eller hur e de grymt, aah du ska självklart få mos, you are going to löööv it ;D <3

2009-01-09 @ 14:23:50
Postat av: Mickäään!

Ja, det hoppas jag att ja kommer få :D haha . Får göra ngt efter skolan ngn dag älsklings Bääxx <33

2009-01-14 @ 21:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0