Pipplas födelsedag :D<3

Idag är den 22 Januari, vilket menas att min kära vän pipplapappavantekofta fyller hela sweet 17teeen haha.
Grattis på dej !<3   Dagen börjar med att min kära mor släpar runt på dammsugaren i hela huset, sen hör ja hur hon me stora steg närmar sej mitt rum. Hon kommer in me dammsugaren ( stavning ? ) , klockan e ca 10 . " REbecka, ska ja städa ditt rum åt dej  ? :) "
Jag : "Mammaaa , jag SOVEEEEEEER :@ "
Mamma : " okeeej, okeej "

sååååå, suck ! Hur ofta går man in när nån sover å dammsuger rummet ? hahaha

Men iaf, sen nåra 5 timmar senare vaknar ja å käkar frukost framför teven, igen (i) haha de e min hobby nu för tiden. Har haft aaas ont i mina ben i ljumskar idag, men de ska tydligen tillhöra min nuvarande sjukdom. SUCK igen !

Sen drog ja iväg te pippla å lämnade hennes present ,  en biobiljett fick de bli, så nu kan hon inte komma med nåra ursäkter när vi ska iväg på bio ;) haha . Sen drog ja åh moder jord te torget, skulle te banken åh apoteket  :)
Sen efter de drog vi te LP åh handlade massa food :) träffade även kusin burr där. Mycket trevligt !
Imrgon blir de att låsa in sig på sitt rum , sitta där å bara vänta på å bli frisk, och mår ja riktigt bra på lörda så drar ja me kyrkans tjejgrupp te smögen, hoppas bara att ja mår tillräckligt bra. Håller alla mina tottelotter ! :)

nu ska ja sova, hoppas krampen i bena försvinner, annars blir de jobbigt åh sova ,. bajs
Gonatt folk. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

TACCCK SÅ OTROLIGT MKT!!!!!! BLIR BARA SÅÅÅ GLAD!!:)

TACKAR ÄNNU EN GÅNG FÖR BIOBILJETTEN, OJ VA HÄR SKA GÅS PÅ BIO:)

TACCK TACK TACK!! synd att du inte va med på kvällen, men det tar vi igen nu när du blörjar bli friskussss:D

HA det bääääääääst!! kraaaaaaam!!!

2009-01-25 @ 21:02:05
Postat av: Anonym

hihiihi,de är kul å möta dig på LP...

2009-01-26 @ 20:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0