Onsdag 28 Januari

Haaallååååååååååååå!

Gööta petter va ja INTE ville gå upp i morse, och de skulle ja nog inte gjort heller, uschyyana mej va trött och blä morgon de blev. Satt på bussen, hoppa av vid kungsport, hoppade på nästa buss, gick på i mittgången, men nää, då flippar bussäckelgubben och ber mig gå ut igen, och gå fram och in den vägen istället, för att alla ska ha lika rättigheter ?! VEM BRYR SEJ?! ja visade upp att ja hade busskort men knorrhanen ville ändå att ja skulle gå fram. han kan inte ha mått bra, så ja tyckte synd om honom,. Han kanske somnade sent, och vaknade av att telefon försäljare ringde , vem vet ?! :)

Sen träffa ja ems på bussen, haha hon e en partyhöna ! Verkligen asgo,. Sen hade vi indval, blev totaaaal dissad när ja gick te rättkunskapen å fråga fall ja kunde hoppa in där , men tydligen va dom sååååå många så att en ynka liten människa som lilla jag inte va välkommen, tack för den ! :)  men life goes on hahaha, så ja fick gå te expen åh fråga vikka indval som va lediga , ( indval = individuella val )

De fick bli Affärsjuridik.
Jag förstår nog va du tänker, : Rebecka, Affärsjuridik? xD haha , men ja kan berätta för er att jag förstoood va människan snackade om, och akta er, snart kommer ja ta över alla aktier och företag i hela sweeeden., eller nått :)

Seeen hade vi svenska, och vi kollade på Romeo&Juliet, den me leonardo diCaprio, asså jssös va bra film, och människan e så heeeeeeet.

Sen hade vi matte me totto, ja fattade NÄSTAN hur man gjorde skalor åh grejjer, de va koolt. Sen kom mor åh bror åh hämta mig åh så körde vi hem Elin åh Mickään. Mysigt ! Sen käka ja tacos å nu ligger ja här åh bloggar. :)

Här kmr lite bilder på nårra klasskompisar ;) Pussii <3

tootto, matte,samhäll och även klassföreståånadre, frääckt !
Elin, Cissi, toottoo !



Jag pluggar för fullt ;) haha Elin sitter i bakgrunden åh gör la nått flum. as usuall.


Kocke åh Hanna på lektionen, haha typiiiskt Barn åh Fritid (i) !


Nu ska ja slagga lite, sen drar ja te kyrkan på tjejgrupp, kanske skriver lite sen :P får se , puss i pannan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0