nu bledde de natten

Denna dag är en lör dag. va tjyven e en lör ? Va har alla dagar fått sina namn ifrån ? Mån,Tis,ons m.m ? Den frågan kan ni allt klura på . så kan ni ringa mej när ni vet svaret :b

Ja tänkte eftersom att jag nu har fått reda på att ja har så många aktiva läsare som läser min blogg så får ja la uppdatera, visste inte att ni läste xD :D men gör gärna de, de e asroligt när folk läser, åh ni får gärna kommentera, de e ännu roligare ;D

iaflafall, har söttit hemma hela "durve" dan åh bara chillat åh försökt få min hals å bli fri från dom vita äckliga små sakerna som befinner sig i min hals, ni som va på späck förstår vad ja menar för ni har sett de lajv , tyvärr ,. Usch, de ser ut som typ små äckliga vita maskar eller nått äckligt som sitter på mina mandlar, aaaas äckligt, blir äcklad av att kolla, så ja försöker undvika de x) . Iaflafall, drog te späck eight ö clock, åh va där, martin "kleta mens" klemetz tjöta. Han e grym, åh ja  happy att vi fick just han som ungdomspastor, han e kalasa bra :) ! Well well karamell, efter mötet va de fika som gällde, lika mysigt äs alwaaajs . Sen drog maffian igång :O whaaaaaa, hahaha ja vet, Jenny hatar mej för att ja e så sjukt GRYM på å spela god, när jag egentligen e ond ;D Så ja ägde skiten ur alla, tyyyyyyyyp ! :) Men de va roligt, sen drog ja å min birre barre buff hemmåt. sen stod vi åh snacka massa, hahahahaha xD vi e så roliga. Ja å linda e bäst, de e bara så. You dont cant say anything annat lixåm !

vill ni veta va ja drömde inatt ? Ja drömde att ja Olivia och hanna å sen massa flummiga folk som bara finns där i drömmen, vi va typ på vandring från ett krig eller nått, åh så sen så kom vi te motet utanför sanna backen , åh där va de största huset bredvid vägen, som vi stannade, åh de va tydligen en bio salong nu iaf :) Sen så började de komma massa stora tornados, och vi hade typ panik, åh ja jenny åh hanna satte oss i en buss kur när tornadon va bredvid oss, och hela busskuren försvann, men vi höll fast oss i ett par järn grejjer som fanns inuti så vi klarade oss. Efter en stund kommer hanna fram te mej åh e heeeeeelt totalt mega förtvivlad, för då hade hon sett sin gamla klasskompis Simon åka buss på väg in mot stan, å så hade en tornado kommit åh sluukat bussen. hahhaah xD åh Sen så blev de ett hopp i drömmen, åh plötsligt vaknar jag inne på en bio me helt främmande människor. Lite längre bort ser ja Cornelia åh Julia sitta å flumma åh sen drog ja därifrån, och då hade de blivt viner utanför och de va aaas fint. Naturen va så löjligt vacker som den bara kan vara på vinteern, så lysande vita träd, och solen lyste as vackert på snön. ahaha , sen vakna ja nog. eller nått.     hahahah erkänn intressant  ? :)




nu ska ja nana, köss åh smek <3


p.s Saknar sommaren nu, lyssnar på Jill Johnssons " vilken härlig dag" , illa somrig låt :( d.s

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaag vet vart torsdag har fått sitt namn ifrån. och de e efter guden tor i den nordiska mytologin. så då kan man ju funderar på onsda, om de har någon förknippelse med guden oden?!... men lörda.. joo väntaaa, de e nått med att på lördagar ska man tvätta, och de e nått med lör som e just tvätta.. eller om de va städa... hahaha!! titta vaa ja kan :D

Späck va sååå bra i går, galet va glad ja blev efteråt:D

Kul o träffa er, blev inte så mkt igår, satt o snacka med fritzon, o sen va ja så trött att ja åkte ju hem typ... men vi får ta igen deet!!:D

pussosmeek

2009-01-18 @ 12:27:10
Postat av: Friidaa snabb

glömde säga att de va fridaa;)

2009-01-18 @ 12:28:05
Postat av: Linda den bästa!!!

läääätt attt vii e såå bäääst!!:D:D:D

DU me dina drömmmar :D hahahaha ;) ;) ;)

2009-01-18 @ 13:30:43
Postat av: Beckaaa :P

jaaa, men de va trevligt åh träffa dej en liten stund iaf pippla :D alltid glädjeee på de ! <3 Och du har sån koll kvinna, du e grym, ja ska forska vidare i detta dagar grejjerna så får vi se fall ja hittar nått ;D Åh Linda, you and me <3 !!!!! Och mina drömmar e grymma :D , tur att dom bara e drömmar xD

2009-01-18 @ 18:43:54
Postat av: Nas with the ass

Haha jag tänkte precis skriva att jag tror att torsdag kommer från guden tor men så hade frida hunnit före mig, men jag tror även att fredag kommer från freja :D HAHAHAH nej jag skojjar har faktiskt ingen anning lr TOR var jag helt säker på... ooooch vet du vad jag lärde mig från bibeln Beckabuuus, att söndag är en vilodag för det var den dagen gud hade skapat klart jorden ... WOHOO JAG ÄGER DIG GUMMAN <3<3<3<33<3

2009-01-18 @ 23:36:29
Postat av: Beckaaa :P

haha näs with tha äss, du e grym !! Helt klart, åh vet du va månda kanske kommer från Månen ? Månens dag ? Hmmmmmmm, hahaha <3

2009-01-19 @ 00:40:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0