Måndag 19 januari

Idag e de måndag, och ja har vart hemma från skolan idag igen. Ja får panik för ja känner att ja kommer aslångt efter och de har ja verkligen ingen lust me :/ Usch, mina s.k " maskar " i mandlarna har INTE försvunnit, funderar på åh döpa dom, dom verkar ju trivas där inne så dom kanske stannar föralltid ? Lika bra åh döpa dom då ! (i)

Whell, försökte koppla in en film från datan te teven, tänkte att ja kanske e lite teknisk trots allt, satt i en timme me min little brother, men de funkade inte (i) så vi fick kolla på den bärbara ist, de funka de me :) Kolla madagaskar 2 fall nån antecknar.

Sen käka ja midda, och nu har far min installerat om min bärbara dator, ja VET, de va på tiden ! hahaha så ja hoppas verkligen av hela mitt hjärta att den ska gå som på räls nu, de märker la vi ;) Wäll, skriver nog lite senare. Puss i pannan.

Kommentarer
Postat av: den bästa av dom bästaste! ;D

MAAaaaaaAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaasssssssssk! :D

sååå du kan kolla klart på one tree hill nu då? :P :D

2009-01-19 @ 19:54:53
Postat av: Anonym

hahaa kanske :O de har ja inte ens tänkt på xD men ja hoppas de :O !

2009-01-19 @ 21:02:18
Postat av: Alida Claeson

Camilla skulle låna den :P Men efteråt kan du låna den om du vill ?

2009-01-20 @ 08:26:57
URL: http://alidaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0