Fredag, 9 Jaaaan

Denna dagen är en Fredag, för er som inte visste. Och just nu sitter jag i datasalen och har släjktforsking, haha vilket innebär ungefär 2 timmar av facebook och bdb, "yey" ;b Men idag har vi bara typ utvärdering och betygsnack, MVG dirr haha ?! Näe ,

Började 10.45 , hade samhälllskunskap om massa ideologier tror ja de hette ? Om Feminism ( som ja blev vald till haha ) Konservatism , Liberalism m.m. "jätteroligt, " Sen såå drog vi åh käka bamba, haha eller rättare sagt drack ett glas van åh drog te statoil åh köpte korv me bettan (a) xD de går utför, . Sen så sitter ja här :D Hahah ja vet inte va som händer idag asså,  så ja kan ju höra av mej till alla mina trogna läsare sedan som undrar vad jag har för mig en fredag som denna :O Sweeeeeet. Pussåhej <3



Xtra påminnelse om att lyssna på en utav dom bästa låtarna som gjorts, jag är såld och kommer alltid vara de ! Jag har kommit på värsta
smarta
saken haha, ni får skratta ;b Men kärlek är ungefäääär som musik, fast musiken sviker en inte då , . Men säg t.ex denna låten, den blir jag Alltid glad av att lyssna på, och de finns nåra te sånna låtar som passar JÄMT, och man blir alltid glad av att höra dom. Likadant e de me Kärleken, de finns vissa personer som alltid passar in, som man alltid blir/blev glad av att "höra" haha näe men lixom vara me, hm. Där har ni min smarta tanke , ENJOY !! ;b

http://www.youtube.com/watch?v=MXRGB9sCgUw

Här e en acustisk version, men båda e lika bra <3 !


Såå
nu e min dag klar, har vart hos Jenny åh kollat på Pianisten. Tjena, asså mår man illa av en film eller påverkas på något sätt då e dom skaam inte dåliga ! Då har dom lyckats göra en film !! :) SÅ den tkr ja e värd att kolla på, även om den va lite too much,. SÅå, fredan e avklarad, Frank har kommit hem från fisket hahaha åh pappa har precis gått ;p

Frågan e bara va som händer imrogn ? Ja vill hitta på nått kuuuul. Men de känns som att ingenting e lika roligt nu när inte du är med mig. jag saknar dej \"

Good Niiight sleep tight typ <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sant det du säger om musiken, musiken sviker oss aldrig!!!! <3

2009-01-18 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0