Freda 23 Januari

Idag har jag slappat som vanligt :) Pappa kom in me en stege i mitt rum runt 11, och går ut på balkongen och börjar SNICKRA ? ja förstår inte hur mina päron tänker haha dom låter mej inte sova :(
Sen kommer pappa åh kittlar mej på fötterna me, och att ja inte hade sovit nått p.g.a mina ben , gjorde inte de hela bättre. Låg som en död säl fram te 14, då pappa kom upp å sa att de va middag :) Korv me brö , *yeay* haha . Sen kollade ja på the 70's show , hahahaha älskar de verkligen ! <3 Well iaf, asså mina dagar e sjukt ointressanta, men läs vidare om du vill :P

Nuuuuuuu sitter ja här å kollar på Lets Dance, asså ja tycker Carl-Jan borde vinna, han e så himla klockren xD. Näe, laila bagge ska faktiskt vinna, hon e riktigt grym :) . men carl-jan borde vinna flum pris eller nått. ;)

De e första gången på länge som ja sitter hemma åh har fredas mys, har bunkrat upp me massa annanas skivor, toblerone och coca cola :D <3 haha tror inte de kan bli mycke bättre. Sen har ja tänkt kolla på pinoccio, älska gamla filmer asså, man får sån nostalgi <3  

Och imorgn blir de förhoppningsvis smögen för min del, me kyrkan åh nårra tjejer :) Hoppas bara att ja mår hyffsat bra så ja kan hänga me, :) Vill ju kunna gå te skolan på Måndag me :) !

jaja nu fortsätter Lets Dance , see ya :)


OCH FÖRRESTEN :O haha en utav mina kära läsare undrade hur det gick med min bärbara data och omprogrammeringen ;) Så dår får jag väll meddela att den aldrig har gått bättre :D hahaha så ja e supernöjd ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0