SURPRIIIIIIIIIISE

jag uppdaterar :D

Har haft sommarlov och så har även min blogg ;) , kollade precis statestiken åh såg att de e 6 pers som har vart inne på min blogg bara idag, blev helt chockad. Kul att ni läser :D !

Aja, under min sommar har ja då vart på GF, sen kom Clara hit, och vi hade grymt på hönökonferansen ! Efter det så bar de av te morsan å farsan på båtsemester , va me dom några dagar och sen åkte jag me linda david simon jonte tejder harry annasara erica markus helena emma frida och simon på båtsemester :D , galet kul hade vi !  :)

Sedan har jag haft de såå slappt baraa ! Vart på Liseberg också, helt kul ! Och imorgon kl 9 drar jag och min kära Linda te örebro, närmare bestämt FRIZON,. De e en kristen festival me massa folk, åh de kommer bli sååååååååååååå kul ! 
Lindas päron kör upp deras husvagn så att vi kan sova i den. Värsta snällt, Jaja, ja hoppas ni har haft en bra somamr, och ja måste säga att jag saknar min Jenny och Fridaa ! träffar er ALDRIG ju ! :( Inte alls okej .


Men ha de askalas bra, så hörs vi ! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Eddie

Ta åt dig av det! :)

Hoppas du sov gott i natt!



Bless!

2009-08-13 @ 11:32:38
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: :)

såg din kommentar på eddieskriver.blogg.se angående sömn. och jag vill bara säga - ta åt dig. det är till dig. åh, jag blir själv så uppmuntrad över att se människor som har en längtan att tjäna andra och hur Gud ser till oss var och en, hur Gud använder någon du inte känner för att tala uppmuntran till dig och visa på den omsorg han har om dig. Han älskar dig och han är ljuset i mörkret och skall ge dig frid om nätterna. vila i hans famn, sola dig i hans sken.

för ett antal år sedan hade jag själv väldigt svårt att sova om nätterna, var mörkrädd och drömde, men så fick jag ett ord till mig på ett lite anorlunda sätt, det gjorde mig övertygad om att det var från Gud, ett löfte från honom. Ett löfte som inte bara är till mig. "han skall befalla sina änglar om att skydda dig, de skall bära dig på sina händer så att du inte stöter foten på någon sten." Efter det försvann rädslan och jag har känt mig så trygg därefter.



önskar dig allt fin! /beatrice

2009-08-13 @ 17:50:36
Postat av: Frida!

Beccka vaaa ja saknar dig!!!

2009-08-13 @ 18:46:47
URL: http://fastfriday.blogg.se/
Postat av: Clariis

Jesus är bra bra bra!!! <3 sweet

2009-08-17 @ 19:19:45
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 16:31:55
URL: http://se
Postat av: Johanna

saknar dig

2009-08-20 @ 16:32:48
URL: http://johannajh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0