Måndaaaa

Heeejhopp, !

Ja vet, KASS uppdatering, jag får helt enkelt ursäkta :b , har haft en partyhelg ! Den börja me att ja drog te hannaaaa min underbara klaasssiis åh grillade me henne åch nåra mer av hennes/mina vänner :D , otroligt mysight !
sen sprang jag hem te petronella och snodde lite kladdkaka åh sen drog  jag mig sakta men säkert :)
Lördan jobbade jaaa, åh sen drog ja nella linda filpipp matilda åh jejja in åh käka på Lilla Tavernan, otroligt gootttiit ! :D
Efter det drog vi hem te jejja där massa könisar hade dykt upp. De blev massa deeg, åh chill och tigerbalsam inkletande i ansiktet. INTE okej , hahaha , söndagen chilla ja, åh sen blev de fika hos filippaaaaa, åh sen va de musikcafé i kyrkan , mkt bra band ! :) , sen gick vi promenad å sen hem åh sova :D

Idag skulle de vara massa föreläsningar i skolan, första börja 9, mne den missa ja, så ja tänkte att ja drar på den andra som börjar kl 10 , men nää, den missa ja me 10 min xD , sååå då drog ja te nasse passe å hanni banniii åh så käka vi frukost åh min mix kom också :D wiiieh, vi e så grymma ! hahaa

sen ska ja in te stan åh kolla fall ja hittar nån mysig klänning lr nått som ja kan ha te sommaren, man blir ju helt galen när man går in i alla affärer åh ser alla fina klänningar :D wiiiiiiiiieh , hoppas att ja hittar nått mysiiigt -

, ssup hå mark 3<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0