korv

ja orkar inte. inte min dag. eller kväll kanske ja ska säga.

jag hade skrivit finaste inlägget om snela hestar och vakra hyndar. men nee, då bajsar hela skiten så ja orkar inte skriva om de igen. så nu skriver jag vad jag har haft för mig idag istället.

Vaknade halv 3 typ, skulle lekt me mickään men de va lite för sent för de. Så ja städade mitt underbara rum åh sen drog ja te kyrkan där 15 vackra tjejor väntade helt hysteriskt på att få kaffii typ ,. Sedan blev de tjöt åh pingis åh kortspel åh massa annat. Mysigt värre :)

Kvällen avslutades på DonkenOvanligt?! haha neeevah

Imrogn blir de servering för en massa fiskeri göbbaah , såå kl 9.45 ska man va i körkan ! Wiiiehoo , haha
Sen blir de lek me mickään, åh sen träffa Annie from the rörö :D de blir kul, va 100 år sen typ :O , galet !





Gonatt folk åh mufflisar ! puss <3


Kommentarer
Postat av: Elin Niemi

måste bara berätta :P drömmde om dig inatt! :o det var stört, du ja mikaela och sophia skulle av nån anledning ta nåt underjordist tåg hem från skolan! men vi kunde inte hitta tåget utan vi kröp omkring där under jorden... :o

2009-04-09 @ 17:57:38
Postat av: fridaa!

MYSIg kväll in das kyrkaa:D

2009-04-10 @ 13:11:46
URL: http://fastfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0