Jössöös

Sorry , har inte uppdaerat på jättelänge , men ja har verkligen inte haft ork , eller kännt nått större sug. så där har ni det :)

Idag åt ja frukost me linda runt 13 taget , de blev feting pizza, ja VET , INTE nyttiiiigt ! hahaha sen gick vi hem te mig åh färga mitt hår, haha RÖTT ! , de blev...haha lite odd , men men ja e ju odd så de passar juh ;) hahaha



 Där har ni feting håret ;)

sen drog vi te hanniball åh fika me hon jenny å alida , myspys aff rang !
Seeen har i typ vart i nimber resten va kvällen ,wiihehehe ,

Imorgn ska ja leka med min mixpiiix , och omja inte hinner blogga innan påsk såå meddelar jag att jag ska te kön då , åh de kmr bli grymve :D haha

Gonatt follk !

You dont have to worry , and dont you be afraid. Joy comes in the morning, troubles they dont last always.

Kommentarer
Postat av: möööööööhhhhh

de bledd ju najs ;)

2009-04-08 @ 14:54:50
URL: http://happyfeeet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0